چوب حراج به سهام استيو بالمر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چوب حراج به سهام استيو بالمر
نوشته شده در 24 آبان 1389
بازدید : 41
نویسنده : مولوی

مديرعامل مايكروسافت در نظر دارد تا تعداد 75 ميليون سهم مايكروسافت خود را به‌فروش برساند. بنابر اعلام اين شركت، اين اقدام براي ايجاد تنوع در بازار و همچنين كنترل ماليات پايان سال انجام خواهدشد.به‌گزارش CNET، بالمر 408 ميليون سهم از مايكروسافت را در اختيار دارد.

بالمر در اين زمينه گفت: حتي اگر اين مساله اقتصادي كاملا شخصي باشد، با اعلام اين موضوع مي‌خواهم نشان دهم كه از شفاف‌سازي خوشم مي‌آيد. محصولات جديدي از مايكروسافت در راه است و از اين موضوع كاملا هيجان‌زده هستم و مي‌خواهم خاطرنشان كنم كه بسيار به مايكروسافت و موفقيتش تعهد دارم.

در هفت سال و نيم گذشته، اين نخستين بار است كه بالمر سهام خود را به‌فروش مي‌رساند. فروش قبلي سهام وي در سال 2003 صورت گرفت و 6‌‌/‌‌1ميليارد دلار براي وي درآمد داشت.

بر اساس اطلاعات موسسه SEC، بالمر تاكنون از طريق عمومي بيش از 49 ميليون سهم به‌فروش رسانده است و هفته گذشته 3 تراكنش مالي به ارزش 3‌‌/‌‌1ميليون دلار داشته است. جالب است كه همزمان با اين اتفاق، رئيس هيات مديره و موسس مايكروسافت، بيل گيتس حدود 3ميليون از سهام خود را در بازار به فروش رساند. بايد گفت مشكل مالياتي در مورد اين دو فروش بيش از هر مساله ديگري به‌چشم مي‌آيد. در مورد پرونده بالمر، بهتر است اشاره شود كه با فرض ثابت ماندن سهام مايكروسافت در ماه ژانويه، وي با فروش اين مقدار سهام از شركت، 67ميليون دلار صرفه‌جويي خواهد كرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , اینترنت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: